Fredags dags

God fredag!

Idag skulle jagh egentligen åkt till malmö för fotografering och besök hos agenturen. Men fotograferingen blev uppskjuten pga tidsbrist, så jag valde att även vänta med visiten hos agenturen med (har dessutom inte ens råd med tåget, SJUKT vad lågkojukturen ska drabba mig!!!).

Så det blev en helt vanlig fredag med skola, som dessutom var helt meningslös. Utvärderingar hit och dit (suck)! Dessutom ligger jag på ett "preliminärt MVG" i Religion, whaat?! Vadå preliminärt?! Ge mig ett MVG nuuuuu!!!
Men i helhet hade jag en rolig dag, tur att jag har mitt fantastic 4 ;).

Att pimpa Tim är dessutom min specialité:
'

Jahapp, då var det helg!
Fredag - umgås med J, kanske utgång? Börjar bli sugen :P
Lördag - Jobb, sen kankse bowling? hmm
Söndag - Hälsa & Helhets spa-avdelning

Trevlig helg på er! /B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0