världens bästa gymnasietid

Hallå gott folk!

Idag är en sån där dag som bara försvann :S. Jag har inte ens påbörjat min resolution inför FN-rollspelet (gaah, Radell kommer grilla mitt Iran på bål).

Hur som helst så kommer J snart, och då ska vi plugga och dricka kaffe ^^. Senare ikväll bär det av till Helle, som bjuder på film & spel  - Me like!

Kollade förresten precis igenom gamla blogginlägg jag skrivit här på bloggen, haha vilka minnen det väcker! FYFAAAN vad min gymnasie-tid varit bäst! ...Ett sant nöje var bland annat Emelies smyg-fest i "Knark-torp", som hennes föräldrar kom på henne med efter att de läst det på min blogg xD HAHAHAHHA, vilka tider! SP1E + SP2E + SP3E i mitt hjärta<3.


Kommentarer
Postat av: joanna

MITT HJÄRTA MED DÅ!

2009-01-26 @ 15:37:15
URL: http://joannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0