Marrängswizzzzzz

God afton!
Igår spenderade jag kvällen med Helle på House of Bagels, med lite mat & fika + massa prat såklart - mkt trevligt :)! Vid tio tiden bagv jag mig hemåt för att umgås med Anna, Elin & John resten av kvällen! Elin stod för den hetaste looken: omsorgsförvaltningen klädsel + cigg i fickan xD

Idag har jag jobbat 10-18, med uppehåll för lunch & läsning ^^

Efter jobbet har jag dock umgåtts med Alec & John, vi har krängt marrängswizz :D. FYFAN vad gott! Mat är den enda sanna glädjen<3.

Veckan:
tors - jobb + fixa & dona inför roadtrip
fre -  jobb + roadtrip till Uddevalla >> fest
lör - Uddevalla >> fest
sön - LISEBERG :D:D

Lovely!
/B.

Kommentarer
Postat av: HM

Något fel omsorgsförvaltningen?

2009-07-30 @ 17:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0