sjukt, otippat, kul

God morgon!

Onsdagen blev minst sagt spontan. Efter fikat på HoB med Joanna kom bror min för att bjuda mig på "lite vin". Resultatet: Vi hamnade på Banken, det blev 3 flaskor vin plus otaliga shots, det blev fest, det blev sent. Men kul hade vi ;). Anton dagen efter: "Vi som skulle ta det lugnt.. vad hände? :S" 

Dock hände något annat mycket hemskt... Det värsta som kunde hänt mobil-Babba, guess what? Jo, jag tappade min telefon i TOALETTSTOLEN(!) - jag dör. Så nu har jag en seg jävla reserv telefon som bara fungerar när den vill. Skjut mig, tack.

Men för att avsluta med något positivt så har jag en mycket bra helg framför mig: Camp hos lillevän fre-sön :D. Kim & company kommer ikväll, sen blir det Martin & Martin fredag och lördag plus bad, grill och lek däremellan!  Yiihaa :).

Nu: Jobb!

/B

Kommentarer
Postat av: Antonio

Men kul hade vi på banken, Får ta någon flaska vin nästa gång jag kommer ner till skåne och du är tillbacka från din roadtripp.. Paz y amor hermanita

2009-09-07 @ 18:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0