Midsommar

Goddag!

Igår firades det midsommar för hela slanten, på traditionellt vis! Jag plockade blommor tidigt på dagen och gjorde midsommarkrans med lillasyster :).

Väl framme hos Moa & Johan reste vi en söt liten midsommarstång, samt insåg att vi hade hur mkt matpajer som helst, då det tydligen var fler än vi som storbakat xD.

Jag var mkt stolt över min insats!

Sen blev det stövelkast (vilket vi tjejer tydligen är sämst på, ställningen blev 5-15)

  
(klicka för förstoring)

Massor av mat hela dagen - I like! Efterrätten hade jag stått för:
Fransk chokladkaka - Babybabbs specialité ;)

När kylan blev för stor, flyttade vi in. Sophie & John underhöll med gitarr ;D

Mysig dag/kväll :). 

Idag:
- Baka & tvätta
- Åsikten
- Tbaren

So long! /B.

Kommentarer
Postat av: Anonym

recept tack till den franska chokladkakan,den ser sÅÅ god ut!

2009-06-20 @ 13:21:46
Postat av: babba

Svar till Anonym:

Ska jag väl kunna ordna upp inom en snar framtid, håll utkik! :)



/B

2009-06-20 @ 14:32:46
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0