Chile-news

Pratade i telefon med mamma igår...

Mamma - ja, jag har köpt lite saker till dig!
Jag - jaså, vad kul. Om du hittar höga jeansshorts får du gärna köpa det.
Mamma - ja jo, fast grejen är att här inte finns några plagg med hög midja..
Jag - haha, va? Har det inte nått dit än? höhöh...
Mamma - jo, men det blev ingen succé.

...Haha tur att jag stannade hemma, annars hade väl alla skrattat åt mig med mina hög-midja-plagg xD. Men men, chilenarna vill väl visa sina lovehandels i super låga jeans ;) ...hot, (or not)!


Förövrigt är svenska C talet nu gjort, skööönt! /B.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det något fel med lovehandels tycker du?

2009-03-27 @ 12:54:33
Postat av: babba

Svar till anonym:



Fel är det väl inte, men inte så värst snyggt. Så om man kan dölja dem, varför låta bli?



/B.

2009-03-27 @ 18:15:42
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0