Den rätte för babba på balen

God tisdag!

Dagens skola har jag tillbringat ihop med Tim & Lillevän. Lillevän har predikat för oss om satanism (helt hjärntvättade nu :P).

Sophie: Ja, jag håller faktiskt med de. Lyssna här bara "var bara vänlig mot de som förtjänar det". Ja, varför ska vi hålla på och förlåta massa hit och dit? Hämnd!
Tim: mm.. och "om någon stör dig, be honom sluta. Om han inte slutar, förgör honom".

...Hahahahha, vart är världen på väg?!


Efter skolan satt jag & Lillevän på Rosegarden i typ 3 timmar och åt oss oerhört mätta, samt pratade strunt. Hur mysigt som helst.

Det stora samtalsämnet var min baldejt - det är fan en svår nöt att knäcka. Antingen är dem för korta, för osociala, för oseriösa, för nära kompis, för mycket okänd, jag blir galen.

Ska det va så svårt att hitta någon som är lång, kul, social och som jag känner sådär bra?! Blir ju inte lika spännande om man känner varandra innan och utan... jobbigt.


Men vi kom på lösningen: "Den rätte för Babba på balen" xD



Nej, nu ska jag se gossip girl! /B.

Kommentarer
Postat av: antonio

vem får äran att gå med lillsyrrran?

2009-03-24 @ 18:51:29
Postat av: babba

Svar till antonio:



Haha, ja de får vi väl se ;) har inte bestämt mig än faktiskt. Får spana vidare ;D.



/B.

2009-03-25 @ 15:13:54
URL: http://babybabbs.blogg.se/
Postat av: antonio

fan du ser nästan utt som elinore på bilden..

2009-04-29 @ 22:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0