En vit helg

Hallå gott folk!

Jag är sjukare än någonsin och vet inte ritktigt vart jag ska bli av. Aerobicpasset ska ju hållas på tisdag och jag förmår mig inte ens att öva. Feber, snuva, halsont, huvudvärk.... BLÄ!

Helgen har annars varit väldigt trevligt & lugn.

I fredags lagade jag middag hemma hos mig åt Emma, Danne och John. Mycket trevligt och massor av skratt, bland annat om sådana otroligt löjliga och onödiga bråk inom förhållandet, man skulle filmat sig själv ibland xD. Trotsålder till tusen!

Igår hade vi mys kväll hos John ihop med Emma & Helle.


Det spelades Gin Rummy (SJUKT roligt kortspel) och åts massa gott.


Dessutom var det "Earth hour", vilket innebar mörker och massor med tända ljus :).

-Mycket trevligt!

Ikväll blir det Kvaretet Skatan kväll med Sophie, Emma, Simon, Danne & John :)

Adjö! /B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0