Helgkul

Hallå gott folk!

Mycket härlig helg. Fredagen innebar Johns födelsedag, vilket jag firade på följande vis:

- Middag (Bacon-inlindad fläskfilé med hasselbackspotatis och tryfferad bearnaisesås och ruccula. Till efetrrätt fick han Glass m varma hallon, mums!

- Därefter lurade jag iväg honom till sig själv där vi skulle "dricka vin och äta ost", men väl där väntade en salig blandning människor med snittar och ballonger m.m. Det blev Surprise-kalas med tillhörande utgång på Class - toppenkul!

Jag hade förberett några uppdrag -Emma fick i uppdrag att bjuda upp John ;)
HAMPUS TRUBADUR

(fler bilder finns på Facebook)

Lördagen bjöd på jobb (!) och därefter väääldigt mycket slappande. På kvällen studerade jag en aning (ja, hör o häpna!), därefter blev det god mat och film <3.

Nu ska jag ut o gå med min voffsing & J, sen ska vi på släktkalas! 
/B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0