Inspelningen

Hallå gott folk!

Inspelningen igår gick jättebra! Det var ett superbra team, vilket gjorde att stämningen var avslappnad och bra. Dessutom träffade jag mycket trevliga människor. Helt sjukt vad mycket jobb som ligger bakom en liten reklamfilm egentligen, och så många människor som är inblandade. För att inte glömma vilken tid det måste ta att få hela produktionen klar. Igår höll vi bara på med inspelningen, vilken höll på i sådär 8 timmar. Sen ska allt klippas ihop och redigeras och grejas, ojojoj!

Dessvärre får jag inte avslöja någon om filmen än eftersom den tills vidare är hemlig, så att inte någon annan kopierar idéen ;). Men den blir nog riktigt ball! 


Idag blir det Flower Power för heeela slanten, min outft är gryyyym :D!

Hej så länge /B.

Kommentarer
Postat av: Maria

ska den vara med på tv? :) Du är så duktig!

2009-03-14 @ 10:37:18
Postat av: Babba

Svar till Maria:



Tack så mycket :). Vad jag vet ska den i huvudsak visas på hemsidan, samt i latinamerika!



/B.

2009-03-14 @ 16:10:15
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0