Jag = cockblocker?!!!

Hallå!

Dagens besvikelse:
Tim & Radell har enats om att jag är en "cockblocker" för dem, och menar vidare att jag bara är i vägen för dem från att träffa någon (!). WHAAAT?! Jag är i chock.

Radell: Ja, du är den enda i klassen som är modell, men hur många modellkompisar har vi fått träffa? 
Jag: Men! Jag pratar alltid jätte bra om er för mina kompisar!
Radell: Ja, typ att vi är så nutte-puttiga små bäbisar - ja, precis vad vi killar vill bli uppfattade som!

Jävla jävlar, det är tacken för min vänskap! 

Nu knådar jag på en masterplan: antingen att på allvar vara världens största cockblocker, eller att motbevisa det? Fast frågan är fall de verkligen förtjänar motbevis vid det här laget... hmm, svår fråga. ELLLLEER, så kan jag "motbevisa" dem, med att presentera de för helt fel tjejer - toppen! 

...men först ska jag knapra på farfar Nisses supergoda GI-knäcke <3

Kommentarer
Postat av: Helle

HAHAHHAHAHA men de ÄÄR ju nutte-puttiga små bäbisar!!! xD

2009-03-11 @ 17:48:01
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0