Män som hatar kvinnor

God morgon!

Igår tillbringade jag min kväll ihop med J. Vi testade på det nya "Modesto goes East", vilket var riktigt gott! Kändes lite som Bern's koncept, men mycket sushi och asiatiskt inspirerad tapas, gott gott. Förövrigt hamnade vi bredvid Jacob och hans mor, sjukt men kul haha. 

Efter det kalaset begav vi oss till bion "Män som hatar kvinnor". WOW! Vilken bra film, utan tvekan den bästa svenska film jag sett. Dock innehöll den vissa scener som toppade mina gränser avsevärt, på tok för äckligt och vulgärt för min smak egentligen.  Men absolut en toppenfilm!

Sen var vi inte hemma förrän 00.00 igen, lång men trevlig kväll! 
Nu blir det skola.

/B.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, visst är den bra! Vi tog en helkväll på stan med middag och bio förra helgen, så mys!

2009-03-26 @ 14:30:35
URL: http://fridasofia.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0