Måndag

Hallå gott folk!

Då var det måndag igen. Skolan bjöd på lång föreläsning om Alkohol, vilket faktiskt var förvånansvärt bra. Ingen dryg fabror som står och predikar om att man inte skall dricka alls, utan en alkoholforskare som rent vetenskapligt behandlar ämnet alkohol och hur vi kan dricka på ett smartare sätt. All cred till honom!

Efter skolan jobbade jag hos The Schmidt's och nu har jag precis kollat på filmen "Catch me if you can" - SJUKT bra! Precis lika bra som "The talented mr Ripley", me like.

Gårdagens enda aktivitet - brunch på duvanders, mums:

Förövrigt har jag en vädligt god bak-idé i huvudet. När tiden ger med sig!

Adjö /B.

Kommentarer
Postat av: Helle

jag tycker den där bak-idén nog kan sättas i verket typ.. imorgon eftermiddag? ^^

2009-03-09 @ 21:57:10
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/
Postat av: timp4

jag tycker sebban var lite jobbig under föreläsningen :S

2009-03-09 @ 22:21:26
Postat av: Mirry

Du har väl inte missat Borås största blogg?!



Spana in och lämna gärna en kommentar :)



www.arntyochmirry.se

2009-03-10 @ 08:06:26
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Babba

Svar till Helle:

Hahha, en annan gång min lilla susan ;) för just nu är tankarna i en annan bak-idé, nämligen Alltr3's födelsedags tårta :D



Svar till Timp4:

Hahaha, eller okcså vra det kanske lille söto-gulle-tim som var den jobbiga? ;) ;)



/B

2009-03-10 @ 15:39:00
URL: http://babybabbs.blogg.se/
Postat av: Antonio

filmen catch me if you can är såååå bra.. Nästan man önskar man var så kreativ själv. den andre med matt damon och jude law är med bra...den såg vi för många år sen iho syrran (remember)?

2009-03-19 @ 14:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0