Söndag

Hallå igen,

igår var jag ju sjukis, men liiiite grann åstadkom jag trots allt:

Jag färgade ju som sagt håret, vilket faktiskt blev helt okej! Utväxten är nu borta och håret har återfått sin mörkare djupa bruna ton! (dålig efter-bild dock..)


Dessutom lagade jag Tacogratäng och chokladpudding m. glass & hallon :)


Slutligen kom Sophie & Simon och kollade på kvaretet skatan med oss, samt fikade kladdkaka :). Allt frid & fröjd, tills... De klassade ut mig och John i KOTTE (!) -gaaah, jävla jävlar! Därefter hade Sophie & John en battle i Gitarr, det visade sig att Sophies gitarr är mkt bättre än Johns, hahah xD


Nu ska jag babbla vidare med Helle i telefon :)

/B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0