Tigerväska

Hallå gott folk!

Helgen har varit bra, trots tråkigheter. Lite bilder på det får komma vid senare tillfälle (mest troligt ikväll eller imorgon). Hur som helst (Wow! Nytt exemplariskt ord instead of "förövrigt" ;D) så är det måndag idag, vilken har varit himla trevlig:

-"Skola" utan lärare, dvs: klassen pratar & masserar varran
- Träning med lillevän.
  Fyfaan vad roligt vi hade, upptäckte en sjukt rolig maskin där man spelar spel samtidigt
  som man tränar :D, man är en fisk som skall akta sig från hajarna och äta småfisk xD.

- Slutligen var jag på Sandelins och lånade hem en sjukt snygg väska:


Den är verkligen perfekt som laptop & skolväska i ett! Min laptop får plats perfekt, och den har massa bra fack som skolväska. Dessutom medföljer ett pennskrin ^^.
Tror nog den blir min, får sova på saken ;).

Nu ska jag studera hinduism! /B.

Kommentarer
Postat av: antonio

Blev väskan din? Den är nästan lika snygg som min temerland väska hahahaha love you syster

2009-04-29 @ 22:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0