tjobalo

Hallå hallå

Mycket meningslös, men trevlig skoldag. Massor med flum och Emelie har dessutom ventilerat sitt och Mimmis bråk om vart de ska resa i sommar, haha "tjajooor och grajooor" xD. Jag och Stef har även ritat på gubbar i tidningar, haha varför är sånt så kul?

Efter skolan gick jag hem och sov (!), sjukt med sant. Därefter gick jag en lång promenad med Lillevän, och nu känner jag att börjar bli sjuk :( - Vafan!


...iiiingen förstååår hur dååååligt jag mår xD


Förövrigt hittade jag lite bilder från Sanna & Mariannes party!

haha, bara jag som ar masken på mig xD

 
Tummen upp för mask!

...och tummen upp för glass i stora lass :D!

Nej, nu ska jag skriva klart min historia analys. 
/B.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0