Fredagsmat

Hallå gott folk!

Igår vart det fredag, vilket började med jobb. Höjdpunkten var min utomordentligt goda Lunchs: Broccoli/bacon-crepes m sallad och chokladmousse <3
...passade även på att läsa artiklar om jämställdhet, samt tala med Erik i telefon :).

Efter jobbet mötte jag upp lillevän, Alec, Jossan & Amy. Vi åt på den mest loja restaurangen någonsinn: Peking. De tar nästintill betalt för var steg man tar xD. De har HELT tappat hela service-tänkandet, pinsamt. Men gott var det. Friterat ÄR godast.

Efter detta kräng gick vi till videomix för att köpa annat kräng ;). Godis - jatack! 
Sen blev det Buzz resten av dagen. TV-spels-Babba ;), höhö..

Idag har jag jubbäät, o nu inväntar jag lunch. Tjohej! /B.

Kommentarer
Postat av: Helle

vafan! äter du sån god lunch på jobbet din fuskis ;)

2009-05-16 @ 16:54:11
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

SVar till Helle:



Hahah självklart! När man inte jobbar så ofta kan man lyxa till det ;) höhö

2009-05-16 @ 18:49:51
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0