Lördag

Hallå gott folk!

Rolig kväll igår med trevlig förfest hos Andrea, följt av utgång på T-baren. Jag & Helle är arbetskadade som pratar på tok för mycket jobb all the time xD, dessutom är vi väldigt lata som tar en fet minibuss-taxi in till stan medan resten går(!). 

Väl framme kom vi på det lite jobbiga dilemat: vi är inte 20, och vi står inte på listan. Hm, vad gör vi? Haha, jo vi ställer oss i vip-kön och bara spelar med och går in utan att ens visa leg xD, haha slaaappt,

Bild från HelenaWinnberg.blogg.se som är så ambitiös med sin kamera nuförtiden ;)

Idag mådde man som man förtjänade. Till råga på allt släpade jag iväg mig till golfbanan för en golfdag med Emma, Danne & John. Mycket trevligt! Dock är jag nu HELT död, tupplur ftw!

Mina bilder får komma när jag är mer människa och orkar lägga in dem på datorn :P.

Kommentarer
Postat av: ellan

Snälla, snälla hjälp mig med mitt problem. Kolla in på bloggen så fattar du!

2009-05-04 @ 19:51:05
URL: http://peelllaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0