Onsdag

God dag!

Lång dag idag:
- Skola till två
- Prov i Nk (som gick på 10 min xD)
- Bal-utlottning

...Lottningen gick dock inte riktigt lika smidigt som tänkt :P. Det blev fel hit och dit och vi var nästan för många på ett och samm lotteri xD. Tillslut fick vi iaf rätt på det och nu är hälften av alla gästerna utlottade, nästa halva får lottas ut senare. Listorna kommer ut i nästa vecka - Watch out!


Vi ockuperade upp hela C4's bibliotek och bosatte oss där fram till sju(!) xD.

Efter det kalaset gick jag hem till J för lite käk. Sen bjöd kvällen på mindre trevliga saker... Maktlöshet, besvikelse, ilska, tårar... Sömn blir bra på detta.

Glöm dina bekymer, imorgon kommer nya - God natt
/B.

Kommentarer
Postat av: antonio

Vem blev din kavaljer?

2009-05-07 @ 18:05:06
Postat av: babba

Svar till Antonio:

Jag fick ju välja, så jag valde Henric Albinsson. Men du vet nog inte vem det är? :P



/B

2009-05-07 @ 22:18:58
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0