Tummen upp för Alltr3

God afton!

Haha, måste bara säga att Alltr3 gjort min dag idag xD. Jag satt i BoDegan och anmälde lag till Skattjakten, när plötsligt Alltr3 anländer med sitt pack - alla 3 fortfarande fulla som svin efter gårdagen xD. HERREGUD! Det till och med lutade sprit om dem, men fan vad roligt jag hade med (åt) dem :D.
Alltr3 snodde min LOKA :O

Roligast av allt var när det blev dags för Samhälls lektionen, där Alltr3 skulle debattera för prostitution och legalisering av bordeller - jag dog :).

Två toppengrejer:
- MVG i Samhälle C
- MVG på Projektarbetet
...Hipp HURRA!

Dock vart jag visst inte helt klar med alla skolsaker... Imorgon skall jag skriva spanska prov i flera timmar. Redovisning/diskussion om en spansk bok, uppsatser, kursprov... Allt under loppet av 2 timmar (!). Önska mig lycka till :O

/B.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0