Korvstroganoff a la Babba

Hallå gott folk!

Idag var vi fixat present åt Hedda som ska ha sin studentskiva nu på lördag, blev mycket bra. Därefter begav jag mig till jobbet. Därefter hämtade Alec upp mig för lkite lek! Vi lagade vår favorit: Korvstroganoff a la Babba ;). Hemligheten är: Grädde, vitlök och grillkrydda, moahah...


En promenad hann vi visst också med, och oj vad folk ska skrika efter oss vaa ;) hahahha. Nej, nu ska jag ta ett bad och slappna av efter en jobbig krigar-dag. Ge mig fred. Nu.

Men men, imorgon väntar nya äventyr:
- Jobb
- Hämta ut min Burlesque-klänning hos sömmerskan
- Förfest hos Mange
- Utgång
... Men ska hålla mig relativt nykter, vill ju vara laddad till tusen på lördag :D!

Adjö så länge!
/B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0