Härlig söndag

Tjobalo!

Dagen börjades med god frukost för att därefter bege sig ut till golfbanan med Simon, Sophie & John. Måste söga att jag avancerar hela tiden ;) - GlofBabba! 

Dock började det plötsligt att ösregna, så jag & J begav oss hem för lite mat & film :)
Grönsaksröra med pasta - MUUUMS + Rosa pantern 2 (samt en liten tupplur ^^)

BTW så är jag ledig från jobbet hela veckan (!). Rätt passande iofs då jag just kom på att jag nog vill tenta upp en 100 poängs kurs till (men betygen sätts ju den 1 juni) så det blir racefart xD. 100 poängs kurs på 5 dagar, nu kör vi ;). Dessutom har jag massor jag behöver/vill göra som jag nu äntligen ska få tid till:

- Avsluta Nordea kontot och byta till Danske Direkt en gång för alla
- TRÄNA (!!!!)
- Gå till frisören (typ 3 månader sedan sist xD)
- Fixa skattjakt & karneval utklädnad
- Fixa det sista inför balen (väska och löshår)
- Samla in pengar från HELA klassen till studentlunchen 
- Göra fransk manikyr
- Åka till malmö med min alldeles egna LILLEVÄN <3

... ser ut att bli en dyr (med behövlig) vecka ;).

/B.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0