Farsdag i all ära

God afton!

Full rulle idag med alla dessa pappor som skulle firas ^^. Jag gick upp redan vid 9 imorse för att göra i ordning en sats scones, därefter begav vi oss till "BarbraPappa" (som John så fyndigt kallar min pappa) för lite brunch med nybakta scones a la Babba - Gott!

John & Jag

Bror Anton, Pappa Antonio, Jag & John.

På kvällen bar det av till Johns pappa, med en Fransk Chokladkaka a la Babba i högsta hugg ;). Väl där bjöds det på utomordentligt god middag - vilt med vinbärsgele är MUMS! Trevlig dag allt som allt. Tur att man har farsdag/morsdag och allt vad det är,  det blir så sällan att man samlas såhär annars :/.

Nu ska jag kolla på Ullared!
/B.

Kommentarer
Postat av: T

Skulle du inte kunna lägga upp receptet på din franska chokladkaka? Verkar himla gott!!!!!! :)

2009-11-09 @ 15:57:50
Postat av: J

Vilken mysig farsdag :)

2009-11-10 @ 11:58:26
URL: http://johannacathrine.blogg.se/
Postat av: Babba

Svar till T:

Absolut, kommer upp i veckan :).



/B.

2009-11-10 @ 20:44:50
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0