Sverige/Danmark

God dag (igen :P)!

Igår var jag ledig. Ja, hör och häpna: Babba ledig en lördag! Gud vad mysigt det var att få sova ut och ha en mysig förmiddag med John + massa gott:
mm.. varmchoklad & varma mackor!

På kvällen var det ju fotboll - och ja, även JAG såg matchen(!). Det blev en minst sagt kul kväll. Sophie blev ofrivilligt sminkad i ansiktet, fint va?

Oscar skrek/grät/fick-panik/ville-dö/söp-sig-skit-full samt räknade ut Sveriges minimala chans att gå vidare till VM - hård match för honom minst sagt ;)
...Här ringer han en vän för lite support med spritflaskan i högsta hugg xD

Jag & John hade hur kul som helst iaf XD
Nu har jag just varit ute och övningskört för första gången ever. Först var det sjukt läskigt, jag har oerhörd respekt för trafiken. Men nu i efterhand känner jag att jag bara vill köra igen och igen och igen :D!

Matdags: Bakad potatis!
/B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0