Lördag

Hallå där!

Igår vaknade jag upp med världens feber, så jag avbokade min frisörtid. Men efter lite om och men kom jag fram till att det ju faktiskt var jobbigare att tvätta/fixa håret själv, än att bara gå dit och sätta sig - så jag bokade in mig igen, haha! Håret blev bra och jag hade en mycket trevlig förmiddag med Beccie :).

Eftermiddagen bjöd på jobb, där jag fick träffa på vår nya tjej på jobbet (perfekt, nu är jag ledig nästan alla lördagar i november :D). Lite senare fick jag besök av Erik som kom med kladdkaka <3.

Kvällen blev väldigt lugn med Idol, lasagne, ost & vin.

Dagens:
- Gå på stan med J
- Övningsköra med styvpappa
- Klä ut mig med lillevän
- Förfest + Class

So long!
/B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0