Måndag-tisdag

God kväll!

Min körning har gått mycket bra, Södra Trafikskolan är verkligen till belåtenhet! Imorgon blir det tidig morgon, för 7.40 gör jag vägarna osäkra igen ;), haha.

Förutom körning och teoriplugg har jag även bakat en massa:
- Broccoli & fetaostpaj när den är som bäst ;)

- Nyttiga havrebullar :)

Vet ni förresten vad som är perfekt med sovmorgon? Jo, LÅNG frukost!
- havrebullar, kokt ägg, te och vaniljyoghurt med röda vinbär = MUMS!

Nu ska jag fortsätta med min potatis & purjolökssoppa!

/B.

Kommentarer
Postat av: Angelica

potatis o purjolökssoppa, me like! ;) haha

2009-10-20 @ 22:51:29
Postat av: Babba

Svar till Angelica:

haha precis, den blev sjukt god. Tillsatte en vitlöksklyfta, basilika & persilja - det gjorde susen ;) haha



/B

2009-10-21 @ 08:33:27
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0