Modesto goes East

God morgon!

7.00 var jag på körskolan för lite race igen, haha skämt å sido. Det ska nog bli en förare av mig med! Imorgon skall jag genomlida Riskettan, blää..

Igår hade vi förresten avskedsmiddag för Angelica på Modesto goes East. Chicken teriaky med ris - UNDERBART gott! Mycket trevligt & mysigt. Borde göras oftare!

Så nu önskar jag Angelica lycka till i Göteborg med sin Make Up Artist utbildning. Sen ska jag åka upp och bli sminkad och då jävlari ska vi fota :D weeiihioo!

...förövrigt så firar jag & John 16 månader ihop idag <3
Jag älskar dig!

/B.


Kommentarer
Postat av: [email protected]

felicitaciones por sus 16 meses de noviasgo, que vengan muchos mas juntos. Hacen un bonita pareja. saludos a Jhon y para usted mi guagua.



Kerstin & Antonio

2009-10-24 @ 12:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0