Lunch och kostvanor

God lunch!

Babba på lunch:
Köttbulallar, makaroner, knäckebröd & te!

På tal om mat så får jag med jämna mellanrum frågor kring min kost och vikt. För er som tycker det är så intressant att veta hur lång jag är och hur mycket jag väger så varsågod: 179cm, väger 54kg.

Vad gäller min kost så äter jag allt mellan himmel och jord. Jag älskar mat och äter därefter. Dock älskar jag att laga mat, därav äter jag oftast hemlagad mat. Där driver jag tesen om att inte snåla med maten. Ät gott, ät dig mätt - så slipper du ständig hunger som säkerligen leder till småätande. En mat-dag för mig:

9.00 Frukost (bröd, yoghurt)
13.00 Lunch (gårdagens rester)
19.00 Middag
...sen blir det alltid något gott på kvällen, typ glass :).

Fasta mattider och sallad is the shit!

/B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0