En fyndig tjej

God kväll!

Jag har just ätit en god middag och ska snart ut och gå en runda med Johnito. Sen ska vi se massa avsnitt (Gossip Girl, How I met Your Mother, 2 1/2 men mfl).


Annars tänkte jag tipsa om en fyndig tjej, vid namn Sofia!
Hennes blogg: http://fiaeam.blogg.se/

Hon har nämligen gjort om en gammal svart T-shirt med hjälp av vanligt klorin, se bilden nedan. As coolt ju! Jag vet en som ska testa... MOI :D!

Hennes bruksanvisning:
"Lägger den fuktiga tröjan i en slå/spann/handfatet och häller lite klorin över hela tröjan,Det brukar sköta sig själv så svårare än så är det inte ;) 

Det går dock ganska fort så var beredd på att skölja av plagget fort!"


Några fler som ligger inne med pyssel-tips? :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja faktiskt :D



Jag har en hel smyckesblogg där jag designar smycken, främst armband, men har även gjort ett handsmycke!



Just nu håller jag på med att designa pararmband, samt en "Studentkollektion" med en massa smycken med vitt i sig.



Kika gärna in :)

2010-04-14 @ 09:21:40
URL: http://decoration.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0