Fototajm

God dag!

Idag har jag agerat fotoassistent här på jobbet. Fotograf Dan Sköld har varit här och fotat till vår hemsida igen, ska bli kul att se resultatet sen!

På tal om foto, så ska jag & Ange göra en plåtning ihop nästa vecka :D. Hon har klurat ut några fräcka idéer som vi ska plåta i studio. Senare skall det bli någon utomhus plåtning också, när vädret tillåtet. Det ska bli riktigt roligt, längesen sist nu ju! I slutet på Maj bär det dessutom av till Stockholm igen, så då vill jag ha med mig bra bilder att visa upp. Wish me good luck :)!


Kommentarer
Postat av: emma

Är drömmen att bli modell? ;)bara nyfiken:P

2010-04-28 @ 17:50:01
Postat av: Babba

Svar till Emma:

Nej, inte i den bemärkelsen. Däremot skulle jag hemskt gärna vilja jobba som modell vid sidan om mina studier. Jag älskar att stå framför kameran och jobba ihop med duktiga stylister, fotografer och make up artister. Jag ser det som ett bra jobb att ha medan man utbildar sig, eftersom det har flexibla arbetstider, bra betalt och man skapar sig många bra kontakter inom bl.a. modebranchen :). Kort och gott: Jag vill jobba som modell i Sverige vid sidan om studier, men jag har inga större ambitioner om att bli nästa Tyra Banks, haha ;).



/Babba

2010-04-28 @ 17:55:40
URL: http://Babybabbs.se
Postat av: Julia

Vad kul! Vad ska du göra i Stockholm i maj? :) Kan svara på din fråga om vad det är jag dansar här också hehe :P Jag dansar på c4-gymnasterna, och vi är en showdansgrupp, så vi dansar egentligen allt möjligt. På den senaste uppvisningen hade vi en typ av streetdance dans och en lugnare låt, ska försöka lägga upp klippen sen också ;)

2010-04-29 @ 12:31:04
URL: http://julialazar.blogg.se/
Postat av: Julia

Jahaa! Du ska flytta dit! Fan va kul :) Vad har du tänkt göra där? Ska John flytta med dig i så fall eller?



Nej det är inte jag som har gjort dom danserna som jag ska lägga upp, men jag brukar hålla i streetdance pass på gymmet där jag jobbar, så dom gör jag själv :)

2010-04-29 @ 18:47:47
URL: http://julialazar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0