Världens bästa fjant?

God morgon!

Idag fick jag så snällt stiga upp 7.30(!), för att göra frukost till John. Ja, vad gör man inte för att behålla sin titel som världens bästa flickvän (eller fjant, som John skulle sagt)? Johnnyboy skulle upp och göra högskoleprovet, själv skippar jag det denna gång. Jag får ändå aldrig ens i närheten av vad mina betyg motsvarar. Fast tanken "TÄNK OM" jag hade fått svinbra just denna gång finns ju... gah!

Aja, jag har iaf agerat housewife hela morgonen - lägenheten är nu glänsande ren och doftar ljuvligt! Om några timmar kommer Kim, Nicke & Dale ner från Uddevalla, så då ska vi göra stan höhö. Ikväll blir det party för Emma & Jossan och jag är taggad till TUSEN :D.

Hörs sen!

/B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0