Världens bästa mami

God dag!

Idag har jag spenderat morgonen hos mami, hon bjöd på frukost. Det är så bra att ha henne runt hörnet såhär precis innan löning - hon räddar mig från svält, hah!

Dessutom fick jag lite nytt i garderoben av henne:
Två randiga linnen från BikBok

Ett randigt fodral från H&M

Och en puderrosa/beige blus, även den från H&M

Dagens:
- Träffa Emma för lite fika (läs, sen lunch :P)
- Hämta Danni på fritids
- Gå inom biblioteket och låna böcker

...Sen funderar jag på att skriva ihop en ansökan till en utbildning också, dagarna bara flyger iväg ju. Ikväll? Hmm, någon som vill hitta på något?

So long!
/B.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin blus babbs!!

2010-04-22 @ 14:16:52
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0