Dagen är kommen...

...Då bostad i Stockholm löst sig. Jag kan knappt tro det, men jo - Vi har nu fått lägenhet i Stockholm! Dessutom inte vilken lägenhet som helst, utan en trea på 93kvm som ligger mitt på söder(!). Det enda problemet är att den är för dyr, men det har vi också löst: Angelica ska nämligen flytta in med oss!!!

Jag tror inte ni förstår HUR LYCKLIG JAG ÄR JUST NU?! Det kommer att bli så sjukt kul! Eftersom det är en trea så kommer Angelica att få ett eget sovrum och eget badrum och så delar vi på vardagsrum & kök. Så i slutet av veckan ska John flyga upp för att skriva på kontrakt och sen är tanken att vi flyttar den 20/8. STOCKHOLM HERE WE COME :D!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad trevligt! Är ju så galet nyfiken och undrar såklart vad ni ska hitta på i storstaden?!

2010-08-02 @ 21:50:58
Postat av: Josefine

Ohhh vad kul för er =D Grattis!! Vad kostar den då?

2010-08-02 @ 22:24:52
Postat av: Angelica

Du borde tacka mig, räddaren i nöden ;)

2010-08-02 @ 23:53:31
Postat av: Babba

Svar till Anonym:

Jag ska plugga och jobba på Bågar&Glas (optik), John ska plugga, Angelica ska gå hårstylistutbildning. Så du kan ju tänka dig vilken lyx jag kommer leva i, med en makeupartist OCH hårstylist hemma ;) haha.



Svar till Josefine:

Tack så mycket, ska bli grymt kul :). Den går loss på 11000kr i månaden, exlusive el :/... så det är ju inget billigt kalas direkt tyvärr.



Svar till Angelica:

Räddaren i nöden, eller också IMPULSIVAREN i nöden ;) haha.

2010-08-03 @ 08:58:47
URL: http://babybabbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0