Fikastund

God dagens!

Gött, nu har jag sålt mitt PSP! Nästa sak till salu äro min lilla symaskin, som är perfekt som "hobby-symaskin". Typ till lagningar/enklare objekt. Så om nån är sugen, hojta till!

Igår var det för övrigt onsdag, vilket innebar onsdags-häng på Bånken i numera sedvanlig ordning ;). Såklart avslutade vi på Istanbul - ingen utekväll utan det, hah! (Glömde dock kameran, så väntar på att Emma & Jossan ska lägga upp några ;D).


Så länge får ni ett smakprov på gårdagens fika a'la B:
Mocka esspresso + mörk kladdkaka med chokladbitar i är det bästa jag vet!


Nu: Packa packa packa.. Ikväll blir det häng med Emma :).
/B

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad säljer du symaskinen för =) Skulle du kunna lägga upp en bild? Min mammas tog min syster nämligen isönder så vi är i behov av en ny som då ska vara lite mindre än en vanlig :P

2010-08-12 @ 18:13:01
Postat av: Babba

Svar till Josefine:

Jag säljer den för 600kr. Bild och mer info finns på Blocket (har lagt ut den där nämligen). Annonsen finner du här: http://www.blocket.se/kristianstad/Helt_ny_symaskin_i_liten___smidig_design_28921487.htm?ca=23_8&w=0&last=1



Ha en bra dag!

/B

2010-08-12 @ 18:24:51
URL: http://babybabbs.se
Postat av: Maria

Har inte bestämt det än men har kontakt med en del företag och ska försöka kirra lite intervjuer inom kort. Roligt att du vill följa mig :D



Haha, marknadsföring är skiiitkul. Jag kanske har någon bok som du kan låna, du kan ju höra av dig när du fått din litteraturlista. De ligger ändå bara och dammar och de var dyyyra :P När du ska söka LiA så har jag min mosters man uppe i Stockholm så har en hel del kontakter, han arbetar här: http://www.jordens.se/ och har mycket kontakt med reklambyråer och annat marknadsföringsfolk. Ha det i bakhuvudet så kan vi kanske fixa någon kontakt :D



Lycka till med allt nu, kommer bli grymt bra!!

2010-08-12 @ 22:12:00
URL: http://enhildamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0