Första dagarna i Sthlm

God morgon, gott folk!

Sorry för den dåliga uppdateringen, men jag får skylla på flytten som tagit upp all min tid och lite till. Här följer lite update's om de närmaste dagarna som varit!

Fredag:

Besiktning utav vår förra lägenhet, vilket var det värsta jag varit med om. Usch! Vi som verkligen storstädat lägenheten och varit rädda om den, fick klagomål för vartenda hål vi gjort (!) - ursäkta mig för att jag vill ha tavlor och en hallspegel, liksom?!

Efter det bjöd Juicen mig på en superhejdåfrukost, gott!

Vid lunchtid körde mina föräldrar mig till Hässleholm för att vinka av mig, vilket var sorgligare än jag väntat mig. Min lillasyster är verkligen min ögonsten <3.

kvällen kom jag fram till Sthlm, och då packade jag upp lite av mina kläder för att sen mysa med John framför en film och Ben & Jerry's :).


Lördag:

Då sov vi ut, för att sen bege oss till Ikea med kollektivtrafik (ingen hit!). Efter att ha åkt fel åt motsatt riktning, kom vi äntligen fram och handlade "bra-att-ha-skit".

Självklart åt vi köttbullar ;)


John på "ta-själv-lagret", inget han gärna gör om ;)

kvällen var vi på förfest hos Victor och sen drog vi ut till olika ställen som jag varken vet vart de ligger eller vad de heter, jisses. Hur ska jag klara mig här?! Mer om det och bilder kommer ikväll... För nu är jag igång med bloggen igen! Jag ska få Ange att börja också bara, haha.

Kommentarer
Postat av: frida

man lär sig hitta rätt så snabbt, jag lovar =)

2010-08-22 @ 12:41:20
URL: http://papertigers.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0