full rulle

God afton!

Det har varit två riktigt fullspäckade och roliga dagar (idag och igår). Men först tänkte jag svara på en fråga som dykt upp i dagarna.

"Hej.
Vet du om det finns liknande program som det du sökte till eller det finns bara uppe i huvudstaden?"
Svar:
Exakt den utbildningen jag går finns även i Malmö och Göteborg :)



Igår jobbade jag till klockan 15, därefter traskade jag förbi Blondinbellas signering på PK-huset. Köpte hennes bok och fick den signerad med "Stå på dig Barbara" haha!

Efter det fikade vi och såg NK's modevisning (vilken tyvärr inte var lika bra som väntat). På kvällen gick vi ut några tjejer till Collage och hade en riktigt rolig kväll!

Idag har jag varit iväg på en sjukt rolig plåtning med Angelica som MuA och en fotograf som heter Pontus. Bilderna verkar ha blivit hur grymma som helst :D! Nu är vi nyss hemkomna och är vrålhungriga, så nu lagas det spenat & fetaostpaj för fullt!
Hemhjälp ftw ;)

Bilder från Collage och från plåtningen kommer sen, so long!
/B

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det du läser? Du har säkert skrivit det innan, men jag har missat det.

2010-08-29 @ 20:04:20
Postat av: Babba

Svar till Johanna:

Jag läser till internationell säljare och marknadsförare, så vi läser kurser så som försäljning, international marketing, ekonomi, affärsjuridik, marknadsföring etc. Ett stort plus för utbildningen (enligt mig) är att man vid två tillfällen är ute på praktik hos ett valfritt företag - på vilket de flesta sen brukar få jobb :).



/B

2010-08-29 @ 22:02:52
URL: http://babybabbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0