Ny kalender

God kväll!

Idag jobbade jag bara till kl 14, vilket var najs med tanke på vädret. Det blev lunch/fika i Tivoliparken med Helle, Elin, John och Danne. Trevlans!
Bild lånad av Helle


Det blev även en runda på stan. Med mig hem fick jag två skjortor och en kalender:


Kalender från Moleskine, köpt på BOKIA. Nu vill jag verkligen börja skolan!

Nu har jag just sagt hejdå till Emma & Emmie som spenderat kvällen här med mig. Vi har lagat Chicken Teriaky, försökt oss på att poppa egna popcorn (Jossan skulle vatt här och hjälpt oss, Emma var ingen höjdare på det där :P), spelat Gin Rummy och ätit kladdkaka. Mysig kväll!

Imorgon bär det av till Hörvik och på lördag blir det fest!

/B

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh tusan! Har ingen av dem :( Men det bli nog bra ändå :) Trevlig helg!

2010-08-13 @ 19:01:27
URL: http://enhildamaria.blogg.se/
Postat av: Maija

Den blonda tjejen som sitter till höger, kan inte du ta reda på var och när hon köpt sin klänning? SNÄLLA? :)

2010-08-16 @ 16:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0