Plåtning i Åsum

God dag!

Igår fick jag denna bild på mailen av Dan Sköld:

MakeUp & hår: Angelica Persson
Fotograf: Dan Sköld

Från fotograferingen vi hade för ett tag sedan i Åsum. På tal om fotografering så är jag så frustrerad just nu. Idag fick jag förfrågan om att göra en höstplåtning för Sofis Mode, men så krockar dagen med jobbet(!). Jag önskar verkligen att jag kunde klona mig, så jag kan göra allt och lite till nuuuu - allt är ju kul! Sen har jag fått förfrågan om att gå modevisning för MakeUp store på Berns också, skall se fall jag får ihop det tidsmässigt (hoppas, för det hade verkligen varit grymt kul! Dessutom är temat "Extreme" - kul!!!).

So long!
/B

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej Babba! Läser din blogg regelbundet och tycker det är en riktigt mysig blogg. Jag undrade lite hur du gick till väga för att bli modell? Det har alltid varit min stora dröm att få prova på det lite men jag är osäker på hur jag ska börja...



Kram

2010-08-27 @ 19:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0