Jula'da med traditioner

Tjo!

Vilken galen kväll det blev igår - man kan ju inte vänta sig annat när man har reunionfest med sin avgångsklass! Vi var hos Alltr3 som vanligt och hade knytkalas (läs: julmatsrester) + massa gott snack om året som varit:

Linn: Ja, jag har ju då vatt i USA och haft en amerikansk pojkvän
Soffan: Nej?! Pratade du eneglska med honom då??!

Sophie: Jag har ju jobbat vidare på Scan och GUD vad jag trivs, verkligen! Jag ÄLSKAR Scan så mycket att jag bara går och väntar på att de ska ringa mig igen...
Alla: Är du ironisk nu...?
Sophie: Nej.

Alltr3: jag har börjat plugga
Alla: Jaså, vad för något? Vad blir man?
Alltr3: Strategisk kommunikation.. Tja.. man blir en jävla massa studieskulder rikare iaf.

Joanna:
jag har ju då slutat på korvis och jobbar nu istället på MAX!

etc.. Många skratt senare hade alla fått resumera sitt år!

Lite bilder:
(Lånade av lillevän, eftersom mina bilder ligger i kameran som John beslagtog på efterfesten på fjantiga grunder. Men men, dessa får duga sålänge)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0