ACNES sjuka video

God morgon!

Jag såg just den sjukaste "inspirationsvideon" för ACNE. Helt seriöst, hur inspirerad blir man av några halvnakna spinkiga saker som ser helt höga ut. Dessutom runkar de i filmen(!), hånglar upp sig själva i spegeln och ser nästintill självmordsbenägna ut. För att inte nämna cigretten. Det är ju SÅ coolt(?), tydligen? Usch, jag blir typ irriterad. Är så trött på "heroin chic andan". Det ser bara tragiskt ut!

- För att se filmen, klicka (HÄR).

Visst, konstnärligt cool film. Men vad sänder den ut för signaler egentligen? Va deprimerad! Knarka! Rök! Enligt min mening är den lite löjlig. Den vill verkligen vara SÅ alternativ, men det har vi redan sett en miljon gånger på andra reklamkampanjer. T.ex. Calvin Klein:

Kan vi släppa heroin chic nu? Please..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja gud ja !! har du set den reklamfilmen på rehabkliniken? kommer dock inte ihåg vart den var för ..



Fick du mitt sms btw? puss :)

2010-02-11 @ 20:28:28
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha dör

2010-02-11 @ 22:09:34
Postat av: Anonym

ja gud Jah

2010-02-11 @ 22:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0