Lördag

God morgon!

Gårdagen blev mycket lyckad, även fast jag agerade nykter chaufför ;). Kvällen bjöd på släktkalas (med världens godaste tårta) hos Moa & Johan, därefter världens roligaste Magnus Btenér, för att därefter köra hem till Fannie på lite förfest och sen T-baren som jag aldrig orkade mig in på :P. Men, idag mår man prima!

tyvärr går det inte att ladda upp några bilder just nu (GAAAH!!!), så jag får återkomma senare. Nu blir det lyxig brunch med Johns pannkakor <3.


So long, gott folk! /B.

Kommentarer
Postat av: alec

åh pannkakor va gott, de kan vi göra på tisdag? :)

2010-02-07 @ 12:09:03
Postat av: Babba

Svar till Alec:

Ja gärna! Glöm inte att buda btw ;). SE YAA!



/B.

2010-02-07 @ 13:34:41
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0