Mammis hatt

God morgon!

Ni vet ju att jag var hemma hos mammi och rensade min gamla garderob i måndags? Då tog vi oss även en tripp ner till källaren. Jisses vilken skräp-nisse jag var som liten. Vi hittade en hel flyttlåda fylld med.. ja, skit. "Välkommen till skolavslutning på Hammarskola"-blad(!), McDonald's leksaker(!) och massa teckningar. Snutte-jag, trodde jag att det var något att spara?!

Hur som helst, mitt bland allt kaos i källaren hittade jag mammas gamla hatt:

- Riktigt snygg, så den blev min :).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja de bruna är också RIKTIGt snygga! beslutsångest! haha



JA den repliken är bara för mkt!

men sammtidigt är Michaela den enda tjejen jag "klarar av!!"

Jag klarar verkligen INTE AV "kåt"-Petra! hon letar ju efter killar vart fan hon än är!!GHAA blir tokig haha

2010-02-24 @ 13:59:55
Postat av: frida

ja det tycker jag allt du ska göra =) nää vadå dyrt, beror på vad du menar? allt är ju relativt, väljer man ett populärt fikaställe (exempelvis det amanda jobbar på, 135 spänn för en sallad och 40kr+ för en latte) så får man ju punga ut rätt mkt. men man får ju leta lite extra efter det billiga i allt. tex, billigare förfestpubar innan utgångar och sånt, skriva upp sig på gästlistor för gratis inträde på klubbar. om man nu kommer med på listan ens =)

2010-02-24 @ 18:09:54
URL: http://papertigers.webblogg.se/
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Hihi....kåt-Petra:)



Skitsnygg hatt och jag kan inte annat än deppa lite över att jag minsann aldrig hittar såndana fina grejjer i min mors gömmor:(



Kramar

2010-02-24 @ 18:16:15
URL: http://styleandlifebyleia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0