Speedad dag

Godkväll gott folk!

Galet att jag inte bloggat på hela dagen, inte sant? Sanningen är att jag, trots min lediga dag från jobbet, haft fullt upp från morgon tills nu. Och lite till, hah.

8.00 började jag dagen för att flytta bilen till gratisparkeringarna (inga fler P-böter, tack!). Därefter begav jag mig till Mammi för att RENSA. Garderobsrensning till MAX är på g - never ending story...

Jag har nu sorterat ut oändligt mycket kläder - de lite fulare som skall säljas typ gratis på "saker & ting marknaden" (HAHA, japp - Babba & Alec goes försäljare) och de lite finare och nyare som skall säljas på Tradera. Nu återstår bara massa fotande av plaggen, sen får ni buda på :).

12.00 fick jag ut mina agressioner med Moa på Indoor Walking
13.00 kopplade jag av med Mami & Danni på badhuset (läs i bubbelpoolen).

Nu: sortera kläder --> sen mat & film.

Hörs imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: frida

ah ja det är verkligen en befrielse att ha kommit ifrån kristianstad, även om jag inte fixat med jobb och så riktigt än.. vi mailade på ungefär 100 stycken lägenhetsannonser på blocket och fick till slut ett riktigt svar, och så hamnade vi här. dock 30 min utanför men det är ju sjukt mycket värt det! =)

2010-02-22 @ 21:27:26
URL: http://papertigers.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0