Babba goes Tradera

God kväll!

Herregud vad grejer man har! Jag var hos mamma innan för att "rensa lite", evighetsprojekt! Hittade till och med plagg jag fortfarande tycker om, som bara glömts bort.

Annars hittade jag massa tighta och korta historier som jag inte längre trivs i, så nu ligger en del ute på Tradera. Får fortsätta en annan dag dock, känner att sängen kallar höhö.

Urval av saker som ligger ute på Tradera nu:

Senare i veckan skall jag lägga ut lite till, bl.a denna:
Hoppas något blir sålt nu, så jag kan shoppa nytt :D.

So long! /B.

Kommentarer
Postat av: Assis

brukade också sälja på tradera innan haha :D

klänningen längst ner är jag sugen på!!

2010-01-28 @ 14:27:48
URL: http://madebyassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0