Babba, Sagge & livet

God kväll!

Hör och häpna: BabyBabbs har varit och tränat idag(!).

Blev dock bara ett snabbt 30minuters mage/rygg-pass efter jobbet. Intensivt & bra! När jag kom hem lagade jag lite sopppa och värmde bullar. Fick ju fint besök av Sanna & Agnes, så jag dukade fram lite fika för att därefter påbörja vår canasta-kväll (som dock urartade och blev alltså inte så sofistikerad som det kan låta, haha). Det hela slutade med en rap-video a la Sanna:


- Lyssna och "njut" haha ;).

Imorgon är jag ledig, hörs då! So long /B.

Kommentarer
Postat av: Anonym

pinsammast -10

2010-01-26 @ 16:05:39
Postat av: babba

Svar till Anonym:

Jahapp, då bjuder vi väl på det då :) ..hellre det än att vara tråkigast10 som kommenterar anonymt, höhö

/B.

2010-01-26 @ 22:09:52
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0