Babbas resumé'09 (Del 1)

Här följer min årsresumé...

Januari'09:
Denna månad gav en bra start på året. Jag, John, Simon och Sophie tog en weekend till Stockholm för att bl.a se musikalen "Det våras för Hitler".

Förutom musikalen, middag på Berns och shopping blev det även fest med Radellis som också befann sig i Stockholm just då. Najs :D!

Denna månad åkte dessutom mina föräldrar iväg till Chile, så jag & John hade hand om Engi (vår hund) och Sanna flyttade in hemma hos mig ;).


Februari'09:
Det var dags för det fruktade FN-rollspelet. Jag, Sophie, Alltr3, Tim och Mimmi representerade Iran. För att komma i stämning slog vi upp ett Iran-läger hos mig.
Jag & Tim var i fred och säkerhets utskottet :).

Så här såg eftermiddagarna ut. Först på natten satte plugget igång:

En annan minnesvärd händelse är mitt och Alec's 38års kalas:
- En minst sagt ROSA och galen kväll :)

Den 14/2 var det dessutom alla hjärtans dag. Det var en mysig dag som spen derades ihop med J. Middag på La Cuccina, följt av ett varmt bad och chokladmousse<3
Det blev pulka-väder :D

I slutet av Februari hade Sanna & Marianne sin maskerade fest :)



Mars'09:
Terese fyllde år, vilket firades med en sminkkurs på Make Up Store för oss tjejer, därefter hade Linnea ordnat en stor middagsbjudning hos sig. Kalaskul!

Det blev dags 3:3 med HIPPIE-tema :D

John fyllde 21år, och jag ordnade surprise-kalas :D


April'09:
Jag och Sanna gick modevisnig för Alexas klädkollektion

Jag blev klar med min Blogghandbok :D

Valborgsfirandet tog jag & Helle tag i. Det blev grillfest på bakgården
April bjöd även på vårväder, och jag tog med Danni på Cirkus (hemskt)
....More to come! /B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0