Babbas resumé'09 (Del 2)

...Här följer Del 2: Maj, Juni, Juli

Maj'09:
Jag & Emma testade på golv för första gången

Cartoon-fest, vi agerade Björnligan

Picnic med klassen


Heddas studentskiva med tema: Burlesque



3:3 Anything but clothes - Jag & Lillevän regerade!

Juni'09:
Skattjakten :D! Jag, Lillevän, Simon & Per var Team Shrek!


Jag skaffade lösnaglar(!)

Karnevalen!! Klassen var: Indiander vs. Cowboy's

Balen, bästa bästa bästa jag varit på! Jag & min baldejt Hence: iv>

Massa galet studentfestande, Helle bjöd som vanligt på galaj!

12/6 - Big day. Vi tog studenten, FYFAN VAD VI ÄR BRA!!!


Det blev äntligen sommar. Midsommar firades hos Moa & Johan i deras nya hus

Jag firade ett år med min fjant, så vi åkte till Helsingör

Juli'09:
Eftersom jag fick en cykel i studentpresent, bjöd sommaren på många cykelutflykter

Massa med härliga sommarfester, utomhus<3. Här på Simons förfest!

Jag åkte katamaran för första gången - ASKUL!

Lillevän hade huset för sig själv i två veckor, så vi lekte sommarland

Uddevallarna slog läger hos Lillevän och Martin&Martin hade premiär!
....More to come! /B.

Kommentarer
Postat av: Alex Bring Palm

Den filmen var faktiskt riktigt bra :D ! Tycker definitivt att du skall se den :D !

2010-01-02 @ 17:06:44
URL: http://alexbringpalm.blogg.se/
Postat av: Helle

kämpa på Babba, skitkul att läsa! själv gjorde jag hela feta året på en gång, tog bara hela eftermiddagen ;)

2010-01-02 @ 19:29:25
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0