Babbas resumé'09 (Del 3)

Här följer då del 3 i min årsresumé - Augusti, September

Augusti'09:
Vi tog oss en tripp mot HBG festivalen för att hälsa på lilla Mimmi

Kort därefter blev det ROADTRIP till Uddevalla (läs världens ände)
Förutom galen fest, pannkakskalas och flum besökte vi även Smögen:
Sista dagen tog hela gänget sig en tripp mot Lise la berg:

Eftersom John semester här, så han kom med pannkakor till mitt jobb :)
Helle's avskedsfest - man kände att sommaren närmade sig slutet :(



iv>Men det var varmt och lediga dagar spenderades därför på stranden

Det blev otaliga cykelturer till Balsby för att ta vara på sensommar vädret


Amy's äventyr i USA stod för dörren, så hon bjöd på avskeds-kräftis


Jag & John uppgraderade oss med en ny kamera - Leica ftw!


Min älskade lill-fjant började skolan <3

Axel Muhr's födelsedagsfest, med mat och 5 kamp!

September'09:

Jag åkte på Eurotrip (Klicka här för att se resan) med Alltr3 och Alec =)


Jag gick modevisning för Handelsstaden Kristianstad

Vi spenderade ett galet dygn hos Beccie i Halmstad med bastu, käk, pannkakskalas, flum, utklädnader, och massa annat sjukt. Galet är ordet.

Helle fyllde 20år , firades med käk på Kristianstads pizzeria



...More to come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0