Ystad del 2

God morgon!

Kvällen igår blev väldigt lugn, jag känner mig lite sjuk igen :(. Ont i öronen och halsen plus att jag är helt mör. NÄR ska jag bli frisk så jag kan börja träna?!
Bilder från igår:

Frukost

Galet bra frukostbuffé, med färskpressad juice <3 FAVORIT!!

Efter frukosten spenderade vi några timmar på SPA:et igen

Vid ett-tiden var det dags att checka ut, så vi begav oss mot Centrum

Lunch

Mycket gott, och smart med värmeplattor under tallrikarna ;)

På stan hittade vi en hattaffär

Hur coolt hade det inte varit med en räv-svans-mössa?! :D


Slutligen tog vi en mini strandpromenad innan bio:n :)

- Toppenhelg!

Kommentarer
Postat av: sandra - lägg till på bloglovin

var gärna med i min tävling på bloggen nu!

2010-01-17 @ 15:10:36
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Hola Baby , muy lindas tus fotos al igual que el lugar de relajacion. Es un lugar muy romantico y elegante pasa bien para ustedes. Hacen una linda pareja,saludos a John y los espero el sabado.

2010-01-20 @ 14:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0