Lunchlösa dagen

Tja äckel-dag! Idag har allt varit dåligt.

1. Jag vaknar upp och är riktigt förkyld.
2. John har tagit datorn med sig till jobbet = jag kan inte lyssna på musik, plus att min plan om att blogga går i kras.
3. John erbjuder sig att komma hit på lunchen med mat och datorn, vad händer? Jo, john kommer arg som ett bi för att han har halkat mitt på lilla torg med maten i handen. Trots att han inser att hela min soppa spills ut, så går han inte tillbaka och köper en ny. Nej, nej, john tycker att jag ska äta en matsked soppa till lunch plus att han inte har med sig datorn.

Slutsats: john kommer hit på dåligt humör och slaskar på mitt nystädade golv för att äta. Själv ska jag sitta och titta på?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha jag hade gjort allt för att se honom slippin' and slidin på lilla torg!!!



silken jävla klumpedons han e..

2010-01-15 @ 02:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0